Fani din România, în Santa Juliana!

Concurs pentru fanii Nini din toată țara!

De pe 8 ianuarie, Nini te așteaptă cu o competiție majoră: Niniliada. Urmărește începând din 3 ianuarie Nini de luni până vineri la ora 22:00 și în reluare sâmbătă și duminică la 21:00, show-ul tău preferat timp de o săptămână. La sfârșitul săptămânii, verifică www.ninidisneychannel.wordpress.com și răspunde la cele 10 întrebări afișate, prin email la adresa ninitelefe@yahoo.com . ATENȚIE! NU ESTE PERMISĂ AFIȘAREA RĂSPUNSURILOR SAU A PĂRERILOR REFERITOARE LA CONCURS DIRECT PE SITE, CI NUMAI TRIMISE ÎN PRIVAT LA ADRESA DE SUS. EXEMPLU: ÎNTREBAREA 1: RĂSPUNS ––-    ÎNTREBAREA 2: RĂSPUNS –– ș.a.m.d.

PREMIUL I- Un DVD cu toate capitolele Nini, difuzate și nedifuzate la TV, ÎN LIMBA ROMÂNĂ.

PREMIUL II- Un DVD cu show-ul Nini: Căutarea, cu momentele de dialog ÎN LIMBA ROMÂNĂ

PREMIUL III- Un CD cu cele mai bune melodii ale Florenciei Bertotti, printre care sunt incluse din telenovela Nini ,,No te importa, Mi Enemigo Conmigo și Eso No se Hace”.

notă: se vor transmite mesajele însoțite de numele, numărul dumneavoastră de telefon (fix/mobil) și adresă. Premiile vor sosi prin intermediul    poștei.

10 responses

  1. ADOR SERIALUL NINI ESTE PREFERATUL MEU

    06/02/2011 la 21:23

  2. ADOR SERIALUL NINI…ESTE SERIALUL MEU PREFERAT DAR AS VREA SI EU ID-UL EI…VA ROG

    06/02/2011 la 21:24

    • Asta nu este posibil, îmi pare rău. Adresa ei IP este confidențială.

      07/02/2011 la 10:44

      • flavia

        Dar de ce nu ?
        chiar nu vrea sa vorbeaca cu fanii ei?

        07/02/2011 la 18:36

  3. elynutzza

    ador serialu nu am pierdut nici un episod sunt trista ca nu la mai difuzat in ultimele 2 saptamini . stie cineva cand incepe ?

    07/02/2011 la 12:20

    • Gabriela

      in martie va reincepe cu un nou sezon..adikepisodul 65 sau ceva de genju…sper ca tiam fost de folos

      15/02/2011 la 08:15

  4. serialul nini este preferatul meu il ador dar vreau id-ul ei nu vb cu ea promit ..va rogggggggggggggggggg

    10/02/2011 la 17:19

    • flavia

      Stiu dar lam aflat eu.

      10/02/2011 la 17:31

      • Gabriela

        damil si mie te rog frumos..sunt cel mai mare fan al ei din loome..o iubesc am contactat cred ca 100 de site-uri despre ea..o ador ma crezi ca atunci ca nu sa ma difuzat nini la tv am inceput sa plang…plsssssss vreau id ei..va roggggggggg…abia astept sa inceapain martie

        15/02/2011 la 08:17

  5. IUBESC NINI!

    18/02/2011 la 22:26

Lasă un răspuns

